IMG_2278s-normal.jpg

On pitkästi yli vuosi, kun viimeksi olen tänne kirjoitellut. Täällä "vuodatus.netissä" on ollut jotain sählinkiä, joten ei ole voinut kirjoitella, mutta nyt kaikki toimii hienosti. Joten voin kertoa kuulumisiani.

Elämä on ollut aivan yhtä ihanaa kuin ennenkin ja paljon kaikenlaista jännää on tapahtunut. Olen kulkenut luonnossa, merenrannoilla ja metsissä kuten pienenäkin. Merenrannat ja kalliot kiinnostavat, kun kallioilla voi juosta ja makoilla kesäisin auringossa ja katsellä kauas ulapalle, jossa purjeveneet ja laivat kulkevat ja lokit kirkuvat taivaalla. Tykkään myös korkeista paikoista kuten mäet ja kalliot, joille voi kiipeillä ja sieltä katsella maailmaa, niinkuin olisi Lapissa tuntureilla. 

Paljon olemme tehneet autoreissuja täällä Etelä- ja Keski-Suomessa ja tavanneet mukavia ihmisia ja kivoja koirakavereita, niin tyttöjä kuin poikia. Täällä aika lähellä kotiani asuu myös uusi tuttu koirakaveri, Kaspian, jonka kanssa usein iltaisin teemme jännittäviä iltalenkkejä hämärässä ja pimeässä. Joskus innostun liikaakin haukkumaan, kun on niin kivaa meillä yhdessä.

Ollille ja Kaisalle on myös syntynyt uusi pikkusisko, Laura, joka ei pelkää lainkaan minua, ottaa vain turkistani kiinni tai hännästä ja huutaa hauva, hauva ja paijailee minua. Laura on kiva pieni tyttö ja on jo yli vuoden ikäinen.

IMG_2177s%20%E2%80%93%20Kopio-normal.jpg

Skatanniemessä purjeveneitä seuraamassa

IMG_1659s-normal.jpg

Merenrantakalliolla

IMG_1706ss-normal.jpg

Merenrannalla

IMG_1914ss-normal.jpg

Kemiönsaaren läntisimmällä merenrannalla, lähes Saaristomeren kansallispuistoa

IMG_2001ss-normal.jpg

Pian syömme eväitä tässä, olemme Hiittisissä

IMG_2292ss-normal.jpg

Nuuksion metsässä juoksemassa

IMG_2321ss-normal.jpg

Nuuksiossa

IMG_2313ss-normal.jpg

Nuuksiossa

IMG_2304ss-normal.jpg

Nuuksiossa

IMG_2292ss-normal.jpg

Nuuksiossa

IMG_2329ss-normal.jpg

Hei, täällä minä vielä olen! Nuuksiossa!