Olen Suomenlapinkoiratyttö, kennelnimeltäni TAAPANTERIN TIINU (s. 9.8.2011)

Äitini on TAAPANTERIN MINNI ( Fihtolas Garviainen & Lumiturpa Huitukka) ja isäni FIHTOLAS WOODPECKER (Staalon Vesku Vesseli & Rahkis Wiola).

 Kun tulin tänne oikeaan, omaan kotiini, sain ikiomaksi nimekseni RONJA

 Äidilläni ja isälläni on kaikenlaisia hienoja saavutuksia näyttelyissä, mutta minä en vielä niistä välitä, elelen vain mukavaa pentuelämää täällä kotonani. Väritykseni olen tietenkin saanut vanhemmiltani, olen musta vaalein merkein. 

Tulin tänne kotiini autolla eikä minua lainkaan pelottanut, sillä istuin Outin sylissä koko matkan. Kotona olivat minua odottamassa myöskin Olli ja Kaisa. Se oli mukavaa. Silloin olin pieni, seitsemän viikkoa. Nyt olen ollut jo kolme päivää kahdeksan viikon ikäinen, siis aika iso tyttö jo. Tykkään autoilusta ja olenkin ollut jo kymmeniä kertoja ajelulla merenrannoilla ja muualla hienoilla luontopaikoilla. Tepastelen ja kiipeilen siellä kallioilla ja nuuskin ihania merituulia ja ihmeellisia tuoksuja.

Tykkään ehkä eniten syömisestä ja leikkimisestä. Odotan kovasti aina ruoka-aikaa ja syön kyllä kuppini ihan tyhjäksi. Leikkiminen on tosi ihanaa. Minulla on paljon erilaisia leluja karvaisia ja vähemmän karvaisia. Reetu on karvainen koira ja sen sisällä on ääni ja osaan sitä vinguttaa kauan aikaa. Autoilua ja retkeilyä rakastan tosi paljon. Saan istua ja nukkua matkat etupenkillä, vaikka olenkin pieni

Elämäni on todella kivaa ja joskus tulee ihan villi olo ja silloin haluan juosta sinne tänne ja haukkuakin ihan hurjasti.




Tämä kuva minusta otettiin, kun minua käytiin eka kertaa katsomassa ja ilmeiseti ihastuttiin ikihyväksi ja valittiin omaksi. Hieno juttu!

 

 Olen tässä (oikealla) veljeni Hupun kanssa ja odottelen milloin minut noudetaan omaan kotiin.



Tässä olen vielä kasvattajani Janikan sylissä

 

Skatan kallioilla retkeilemässä

Autoajelulla, menossa jonnekin jännään paikkaan

Kotiterassilla syysauringossa

Retkellä merenrantakallioilla